Електронний цифровий підпис: як швидко підтвердити право на безоплатну вторинну правову допомогу

02.10.19

Головна

 

Електронний цифровий підпис: як швидко підтвердити право на безоплатну вторинну правову допомогу

Електронний цифровий підпис - це електронний аналог підпису, який дає змогу отримувати інформацію та документи в електронному вигляді.

Документи, що підтверджують право на безоплатну вторинну правову допомогу (довідки з органів Державної фіскальної служби України, Пенсійного фонду України), можна отрима­ти онлайн за допомогою ЕЦП.

Як отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді з Державної фіскальної служби України?

КРОК 1

Перейдіть на веб-портал Державної фіскальної служби України (розділ “Електронний кабінет користувача”) https://cabinet.sfs.aov.ua

КРОК 2

Натисніть ВХІД. Заповніть поля вікна та увійдіть до кабінету:

 

КРОК З

У боковій вкладці «Заяви, запити для отримання інформації» оберіть з випадного списку «Р13 Запити», натисніть «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді».

КРОК 4

Заповніть новий Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що відомості в електронному вигляді надаються ДФС за останні три роки (поквартально). Відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.

КРОК 5

-     Перевірте внесені дані, натиснувши «Перевірити»;

-     Збережіть запит, натиснувши «Зберегти»;

-     Підпишіть запит, натиснувши «Підписати»;

-     пункт «Виберіть АЦСК»: орган, який видав ЕЦП (наприклад, АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»)

-     пункт «Оберіть файл ключа»: завантажте з флешки, на якій записаний ЕЦП, файл «Кеу 6»

-     пункт «Пароль захисту ключа»: введіть пароль із файла«Password», з флешки, на якій записаний ЕЦП;

-     натисніть «Зчитати пароль захисту ключа»;

-     натисніть «Підписати»;

-     натисніть «Відправити».

КРОК 6

Документ можна переглянути у вкладці «Вхідні/ вихідні документи». У ній містяться всі сформовані за запитом особи та надані ДФС документи.

Отриманий документ збережіть чи роздрукуйте та надайте до місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги або бюро правової допо­моги для підтвердження своєї належності до суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу.

Як отримати довідки форми ОК-5 та ОК-7 з Пенсійного фонду України (індивідуальні відомості про застраховану особу)?

КРОК 1

Перейдіть на веб-портал Пенсійного Фонду України (розділ «Портал електронних послуг»)

https://portal.pfu.gov.ua

КРОК 2

Натисніть ВХІД. Заповніть поля спливного вікна танатисніть «війти з ЕЦП»:

     


 

КРОК 3

Заповніть запит на отримання електронних документів:

   

 

-     пункт «Тип звернення»: оберіть «Довідка ОК-5» чи «Довідка ОК-7»;

-     пункт «Виберіть АЦСК»: орган, який видав ЕЦП (наприклад, АЦСК ATКБ «ПРИВАТБАНК»);

-     пункт «Оберіть файл ключа»: завантажте з флешки, на якій записаний ЕЦП, файл під назвою «Кеу 6»;

-     пункт «Пароль ключа»: введіть пароль із файла«Password», з флешки, на якій записаний ЕЦП;

-     надайте згоду на передачу та обробку своїх персональних даних;

-     натисніть «Відправити до ПФУ».

Результати обробки звернення шукайте у вкладці «Мої звернення»

У вкладці «Виконано» вкладки «Мої звернення» містяться всі сформовані та надані ПФУ документи за зверненнями особи.

КРОК 4

Натисніть позначку «Розгорнути» біля документу під назвою «Довідка ОК-5» чи «Довідка ОК-7».

У вкладці «Документи відповіді» після натискання на документ у форматі pdfфайл автоматично завантажиться на ваш комп’ютер.

Отриманий документ збережіть чи роздрукуйте та надайте до місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги або бюро правової допомоги для підтвердження своєї належності до суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу.

Електронний документ з QR-кодом, підписаний ЕЦП, згідно з чинним законодавством, є анало­гом паперового документа, підписаного відпові­дальною особою в органах ПФУ.

 

 

Головна

Дата последнего изменения этого узла 06.09.2019