Особливості отримання електронного цифрового підпису

24.06.19

Головна

 

 

 

Особливості отримання електронного цифрового підпису

Електронний підпис дозволяє фізичним та юридичним особам обмінюватися електронними документами. Цей підпис значно заощаджує час та ресурси, витрачені на документообіг як всередині організації, так і з контрагентами. Адже більше немає потреби друкувати документи та передавати їх особисто або ж поштою. Зменшується також час на погодження певного рішення або ж вчинення дії, яка потребує підпису уповноваженої особи.

     Крім того, наявність електронного цифрового підпису дає можливість подавати звітність до будь якого органу державної влади, подавати податкові декларації онлайн, в електронному вигляді декларувати доходи посадовим особам, підписувати електронні петиції.

     Що таке електронний цифровий підпис?

     Відповідно до законодавства варто розрізняти два поняття - електронний підпис та електронний цифровий підпис.

     Електронний підпис - це будь-яке відтворення підпису, за яким можна встановити, що документ в електронній формі підписала саме конкретна людина. Тобто це можливо вважати аналогом власноручного підпису.

     Електронний цифровий підпис. (ЕЦП) - це вид електронного підпису, отриманий в результаті криптографічного перетворення набору електронних даних. Такий підпис накладається за допомогою особистого ключа і перевіряється відкритим ключем.

     Як отримати ЕЦП?

     На сьогоднішній день електронний цифровий підпис можна отримати такими способами:

1.      Звернувшись до одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Список усіх КНЕДП є за посиланням: https://www.czo.gov.ua/ca-registry;

2.      Клієнтом банку. Отримати ЕЦП необхідно бути клієнтом зазначеного банку або мати доступ до інтернет-банкінгу

3.      Пенсіонерам – отримати разом з електронним пенсійним посвідченням. Електронне пенсійне посвідчення поєднує функції пенсійного посвідчення та банківської платіжної картки, містить електронну інформацію про власника та ЕЦП. Щоб його отримати, зверніться до територіального органу ПФУ за місцем фактичного проживання. Отримання ЕЦП можливе тільки в обраному відділенні банку;

Чи є електронний підпис надійним?

Електронний цифровий підпис більш захищений варіант, відносно звичайного електронного підпису, з опцією шифрування даних, відносно яких відбуваються процеси передачі документів та іншої важливої інформації через сумнівні канали зв'язку, та із більшим відсотком захищеності.ЕЦП має більше ступенів захисту для забезпечення кібербезпеки у питаннях конфіденційності, цілісності і доступності під час користування комп'ютерами та комп'ютерними мережами для діловодства.

 

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до:

Шосткинський місцевий центр –

41100, м. Шостка, вул. Горького, 4. тел. (05449) 7-30-94

Глухівське бюро правової допомоги –

41400, м. Глухів, вул. Шевченко, 4. тел. (05444) 7-07-20, (05444) 7-07-12

Кролевецьке бюро правової допомоги –

41300, м. Кролевець, вул. Грушевського, 19. тел. (05453) 9-52-47

Середино-Будське бюро правової допомоги –

41000, м. Середина-Буда, вул. Троїцька, 2. тел. (05451) 7-10-62

Ямпільське бюро правової допомоги –

41200, смт Ямпіль, бульвар Ювілейний, 1. тел. (05456) 2-20-50

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –

0-800-213-103 (Цілодобово, в межах України – безкоштовно)

Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців

Головна

Дата последнего изменения этого узла 29.05.2019