Відбувся семінар-тренінг з питання врегулювання конфлікту інтересів

17.07.19

Головна

 

 

 

Відбувся семінар-тренінг з питання врегулювання конфлікту інтересів

 

17 жовтня у Конгрес - центрі СумДУ відбувся семінар-тренінг з питання підвищення стандартів доброчесності щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, а також інших обмежень та зобов’язань, передбачених Законом України  «Про запобігання корупції», учасниками якого стали керуючий справами виконавчого апарату Глухівської районної ради Терещенко І.І.,  голова  Перемозької сільської ради Гапич В.М. та голова Чернівської сільської ради Сидоренко М.М..

На семінарі розглядались питання врегулювання конфлікту інтересів в діяльності осіб визначених статтею 59 частина 1 "Конфлікт інтересів" Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", згідно з якою сільський, селищний, міський голова,секретар, депутат сільської, селищної, міської ради, голова, заступник голови, депутат районної, обласної, районної у місті ради бере участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень відповідною радою за умови самостійного публічного оголошення про конфлікт інтересів під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.

В ситуації потенційного чи реального конфлікту інтересів особи, уповноважені на виконання функцій місцевого самоврядування, можуть брати участь у розгляді, підготовці, прийнятті рішень відповідною радою

за сукупності таких умов: особа самостійно заявляє про конфлікт інтересів публічно(про що вноситься відповідний запис до протоколу засідання ради); оголошення про конфлікт інтересів здійснюється під час засідання ради, до початку розгляду питання, у вирішенні якого є приватний інтерес.

Таким чином, прийняття відповідних рішень (голосування) депутатом на засіданні місцевої ради може здійснюватися за умови дотримання правил врегулювання конфлікту інтересів, передбачених статтею 59 ч.1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні.

«Корупція часто пов'язана з конфліктами інтересів. Фахівці НАЗК і ПРООН розробили методичні рекомендації щодо запобігання та врегулювання цього явища. Зараз важливо їх поширити, щоб ті, хто можуть опинитися у двоякій ситуації, розуміли, як це може вплинути на об'єктивність прийняття рішень і неупередженість при виконанні службових обов'язків, а також чим вони ризикують, якщо ігнорують такі конфлікти», – говорить керівник другого відділу (Східний регіон) Департаменту моніторингу дотримання законодавства про конфлікт інтересів та інших обмежень  щодо запобігання корупції Ігор Степанов.

 

 

Ігор Олександрович надав загальне визначення потенційного та реального конфліктів інтересів, визначив обов’язки та відповідальність сторін, ознайомив присутніх із порядком врегулювання конфлікту інтересів.

Також під час тренінгу учасникам пояснили конкретні типові приклади конфлікту у державній службі та в органах місцевого самоврядування.

Проблемні питання які  можуть виникати  в роботі депутатського корпусу можна розглянути на сайті НАЗК в розділі Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

Головна

Дата последнего изменения этого узла 29.05.2019